منابع خبری از ناکامی صهیونیست ها در پیشروی به سمت منطقه «علی الطاهر» زیر آتشبار موشکی حزب‌الله خبر می دهند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان حزب‌الله و نیروهای ارتش اشغالگر صهیونیستی در منطقه علی الطاهر در جنوب لبنان خبر دادند.

بر اساس گزارش منابع رسانه ای لبنان، نظامیان اشغالگر صهیونیست تلاش داشتند به سمت تپه «علی الطاهر» در جنوب لبنان پیشروی کنند که همزمان، رزمندگان حزب‌الله نقاط استقرار و تجمع نیروهای اشغالگر را هدف رگبارهای پیاپی موشکی خود قرار داد.

کمین حزب الله برای اشغالگران صهیونیست

در ادامه تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی برای نفوذ به عمق خاک لبنان، رزمندگان حزب‌الله با  ایجاد کمین و انفجار یک بمب قدرتمند، موفق شدند یگان متجاوز صهیونیستی را که در حال پیشروی به سمت منطقه «علی الطاهر» در جنوب لبنان بود، هدف قرار دهند و ضربات سنگینی به نظامیان صهیونیست وارد کنند.

شبکه کان: 4 نظامی اسرائیلی در حمله پهپادی حزب‌الله کشته شدند

شبکه «کان» رژیم اسرائیل گزارش داد: نتایج اولیه تحقیقات نشان می‌دهد که چهار نظامی (صهیونیستی) پس از آن کشته شدند که تانک آن‌ها توسط یک پهپاد تهاجمی حزب‌الله که به کلاهک جنگی موشک ضدزره(تانک) مجهز بود، هدف قرار گرفت.

زمین‌گیر شدن تجهیزات ارتش اسرائیل در جنوب لبنان

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد به دلیل شرایط میدانی، دسترسی به تانک آسیب‌دیده‌ای که فرمانده گردان و شماری از نظامیان ارتش اسرائیل در داخل آن کشته شده‌اند، در جنوب لبنان ممکن نیست.